30e augusti 2012

heeeeei♥ sitter och har gosat ner mig i soffan och har nyss kommit hem från skolan. Jag åkte hem med mamma och pappa efter skolan idag så det va skönt. Mamma gick och hämtade ut ett paket som innehöll saker till vårt nya rum vi ska göra om här hemma så småning om. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Packa inför imorgon, dricka te och äta kvällsfika framför oc och bara andas ut och ta det lugnt. Planet går redan 07.00 imorgon bitti, så ingen skola för mig. skönt! Juste vi fick våra skoldatorer idag också, super bra! :)

Postat av: enläsare

Vart har du köpt den där anteckningsboken? och vart ska du nånstans? tacksam för svar

2012-08-31 @ 15:33:55



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]