Kräfta

Hallu, idag så flyttade vi till Surin och vårt nya "hotell" är jätte fint! Det är inte riktigt ett stort hotell, det är ju typ bara 4 familjer som bor här så det är ganska skönt. Idag va det sol och vi fick ner till stranden, och jag har verkligen känslig hud, har smörjt mig med 30 och 20 idag, medans alla andra har bara 20 och 10 :( men jag brände mig ändå jätte mycket och är jätte stel. Jag som tyckte att jag ÄNTLIGEN hade fått lite färg i ansiktet, så då sa mamma för en stund sedan: -du har ju inte blivit brun i ansiktet nånting!! Då blev jag glad, tack mamma.. Nu ska vi snart ut och äta, jag och Lucas ska bara dricka upp våran dricka och äta upp våra fingrar (godis fingrar) ;) ahaha. Skriver kanske sen puss!20120224-192538.jpg

20120224-192558.jpg

20120224-192549.jpg Mitt och Lucas rum.

Postat av: amandaaaa

ååh så mysigt!!

2012-02-25 @ 15:08:57
URL: http://www.amandacollin.wordpress.com



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]