10e januari 2012

Hejhopp :) idag for jag och mamma upp till stan tidigt, där vid halv 11. sen så kom vi hem där vid 2.  Jag fick mest saker jag skulle ha till skolan. sen så köpte vi saker på The bodyshop! yuummiee! :D Jag och mamma åt lunch på stan också. Och nu så har vi nyss ätit bullar och pratat om hur jag vill göra med gymnasiet, eller jag vet hur ja vill göra men det kan nog bli dyrt.. så vi får se hur det blir med den saken. nu ska jag ladda ner 90210 säsong 3, ligger efter nu eftersom vi vart utan internet i ca 2veckor och vi fick tillbaka det igår. aja nu ska jag sluta babbla. puss Jag och min babeee!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]