13e januari 2012

hej på er. idag är det fredag!! så skönt! är redan lite trött på skolan,men mest för att man måste kliva upp så tidigt. Har nyss klivit ut ur duschen och tagit på mig myskläderna, är vrål hungrig så jag ska nog gå och ta en macka innan middagen. vi ska äta hamburgare. mums! ikväll ska jag bara vara hemma, se på 90210 och film och såklart godis till det! jag skriver senare. puss på er och ha en bra kväll! ♥ bjuder på en söt bild på en söt chey..




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]