22a januari 2012

hallo godingar! är super humör just nu! igår kväll var jag med några av mina favorit brudar. vi åt middag tillsammans och sånt gott. först så gjorde vi middagen, som vart förbaskat god! sen så spelade vi spel och åt vitchoklad pannacotta. efter allt prat så tog vi fram godiset och satte på Pojken i randiga pyjamasen. Så hemsk film, jag blev illa mående, och det gjorde så ont i hjärtat. Ni som inte har sett den borde verkligen se den. Vi blev så tagna och ledsna så vi fick lov att sätta på en till film innan vi kunde gå och lägga oss, så det blev American Pie, the wedding. hah. vi somnade ganska sent och jag vaknade 8.15, kul.. men är ändå på bra humör! :) Tack för en toppen kväll tjejer. nästa gång blir det Thai-afton ;) ♥

Postat av: daniela

det var allt en toppen kväll. Loveu!<3

2012-01-23 @ 16:16:22



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]