30e juli 2012

Godmorgon från Göteborg! Jag och Lucas tog flyget till Göteborg 06.50 imorse, så det var bara att slänga i sig frukost, klä på sig och sedan fara till flygplatsen. På flyget så fick vi 2 frukost paket, en mellan Umeå och Stockholm Bromma, sedan efter vi mellanlandat. På flygplatsen väntade Moster Lina, Benjamin och morfar så då tog vi bilen hem hit och vi ska snart äta lunch, eller vi ska äta varmkorv för sen ska vi fika där borta, sen enligt planerna till Liseberg, och ikväll blir det Lotta på Liseberg! Synd att det inte är bra väder bara :(




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]