18e juni 2012

hej på er! Idag så ställde jag klockan på 9, jag gick upp gjorde en big baouta frukost som vart en stor tallrik med gröt,äpple,banan och en stor macka med lite olika godsaker på! Sen tänkte jag "jobba" lite, men det blev aldrig av. ahah, la mig i solen istället i 3 min, och sen blev det måln, så jag gick in och la mig och läste och åt lunch som mamma gjort ordning åt mig. och nu har jag legat ute på altanen med datorn och kikat runt lite. Benjamin är hemma är i Holmsund också, så han ska sova här idag♥ Men nu ska jag lägga upp alla inlägg och bilder som jag lovat er! puss    

Postat av: Anonym

skulle du kunna lägga ut reseptet på kakkan ovan?:)

2012-06-28 @ 20:30:21



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]