23e juni 2012

Hej, idag så for jag for jag och Sandra till Maxi och handlade lite, sedan så köpte vi med oss lunch från Big Boy, och satte oss i solen. Vi for hem till Sandra en stund och satte oss i solen och hon kom ut och bjöd mig på hennes choclate chip cookies, som var gudomligt goda! Jag for hem och hjälpte mamma och pappa med middagen och vi åt grillat. Har en hel del rester från  midsommar igår, allt i från mat till efterrätt och godis osv. Så det är jag och mamma hemma själva ikväll, så det blir säkert mys med gotta och hon ska hjälpa mig att packa. ska lägga upp bilderna från midsommar i nästa inlägg :) kram  




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]