Långklänning

Såhär såg jag ut idag på mentorsdagen, var inte meningen att den stickade tröjan skulle vara på, men nu fick det bli så, var lite kyligt, men det var skönt! Jacka från Bikbok // Stickad tröja från H&M // Klänning från H&M (barnavdel) // Skor från Converse (Hoppas du blev nöjd den som sa att jag skulle skriva vart kläderna kom från)

Postat av: denbästa

jaaa, det blev jag! det är så du ska göra, inte så svårt va? :D

2012-06-12 @ 17:48:26
Postat av: anonym

Din blogg är verkligen grymt bra,fortsätt med alla fina outfit bilder och sådant,du är verkligen super fin också!

Svar: Tack så mycket sötnos!!! Det är sånna här kommentarer som gör att man vill blogga. Pussar på dig! :)
sannallundberg

2012-06-14 @ 11:54:16



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]