MIN pappa är bäst

Haha, min pappa är ju rolig. Igår så passade jag på att säga att vi måste köpa en Ipad 2 eller 3. Det jag fick som svar var: Självklart, beställ den, he är ba att beställ! Fattade inte vad han menade med beställa men, imorse så fick jag lov att fråga honom om han kom ihåg vad han hade lovat mig, och det hade han ju såklart! Han sa också i morse att varför jag inte frågade om jag kunde få en bil också. Skulle gjort det :( gullepappa♥  




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]