21a mars 2012

Hallu. Lånar Chelseys mobil och bloggar. Är på musikal rep nu och har rast idag så jag det gått bra, super bra faktiskt! Efter skolan ska jag skynda mig och öva på dansen och sången. Nu ska jag gå till dom andra. Puss! 20120321-135326.jpg Okej, aldrig mer rött läppstift på mig..

Postat av: sara

du är assnyggggggggggggggg i rött läppstift gulle!

Svar: njaaaaa, du är däremot snygg i det!
sannallundberg

2012-03-21 @ 15:00:46
URL: http://bjurra.blogg.se
Postat av: emelie

du passade i rött läppstift,de var grymt snyggt!

Svar: Åh tack men verkligen inte! Haha:p
sannallundberg

2012-03-21 @ 18:23:24
URL: http://erantatalo.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]