23e mars 2012

Är just nu i röbäck och ska sova hos C,M och oliwer. Oliwer har nyss somnat och just nu ligger jag och ser på Jersey shore. Carris kom nyss med dricka till mig. Och nu kommer popcorn! Dom hämtade mig efter skolan. Och imorgon ska jag bara ta det lungt och sen vara med Sandra. Jag tror att jag och Carris skulle in till stan en stund sen också. Aja nu ska jag käka och fortsätta att mysa.

20120323-203620.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]