24e mars 2012

Hallu! Sitter på bussen hem från stan. Jag och Carris va och lunchade pizza och sallads buffé, så det blev några rundor där innan vi gick ut i alla affärer. Fick med mig en söt blus. Ville köpa en till men den var slut i storleken jag behövde. Vet inte vart jag kommer måste hoppa av. Men hoppas inte himmelska, för jag har ingen ork och kläder till det. Men då köper jag med mig godis och nå glas kanske till mig och sandra senare ikväll. Vi hörs senare!

20120324-153424.jpg Fyfan vilket piss väder!!!!!!!!!

Postat av: ellen

så fin du är sanna!

Svar: Tack, men du är så mycket finare darling!
sannallundberg

2012-03-26 @ 20:12:11
URL: http://www.rebeckaellens.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]