25e maj 2012

hej på er!♥ jag har inte kunnat blogga för att jag har haft fullt upp heeela veckan varenda dag.. mycket plugg och jobb. Jag och Sandra har ju målat hela vår altan och vi bliev klar igår. Blev inte så mycket synligt resultat men vi fick iaf mycket bra betalt av min mamma. Så dom pengarna har jag lagt i min spargris (groda) som ska sparas till resorna i sommar :D Idag efter skolan så for iaf jag och mamma på apoteket och skulle köpa lite småsaker. Då bjöd dom på bakelser från Nisses också! Sen kom Emilia och Sandra och vi köpte saker tills ikväll då vi ska ha mys kväll här hos mig. Jag har iaf nyss ätit middag, mycket gott var det, och har tagit en lång dusch så att jag känner mig jätte fräsch! :) Nu ska jag läsa min nya VR som kom till mig i början av veckan, men jag har inte ens haft tid att öppna den ännu! harregud. Men idag är det fredag och helg! Imorgon blir det bara trevligheter! puss på er!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]