3e november 2012

hej, känns som söndag idag. men det är ju bara lördag, hur skönt?! Jag vaknade ganska tidigt i morse, drömde värsta konstiga mardrömmen! Jag blev skjuten i munnen, och fyfan vad äcklig känsla det var. Vilka drömmar man har ibland alltså.. Jag klev i alla fall upp och gjorde mig en jätte god frukost med mamma och pappa. :D Sedan så har jag inte gjort så mycket denna dag. Ikväll så ska jag och Sandra upp till stan och vara med Amanda. Vi ska typ basta och så. Mysigt värre! Nu ska jag gå ut till Chico och sedan städa undan på rummet och ta mig något att fika.

Postat av: Tilde

Så sjuuuuuukt lik shantel vansanten som blondin.. omg
du är aaasvacker

Svar: Tack så jätte mycket! Söt du är!
sannallundberg

2012-11-03 @ 15:56:03
Postat av: Rebecka

Du är ju världens finaste Sanna, dör!

Svar: Tack fina du! Men det är ju du som är det! <3
sannallundberg

2012-11-03 @ 19:03:57
URL: http://rebeckaellens.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]