10e oktober 2012

hej, har nyss gjort mig klar för sängdax. Har fikat kvällsfika med mamma,pappa och Lucas och jag har läst VR. Vi satt med tända ljus vid bordet och det var mysigt! Idag vart skoldagen inte som tänkt. När jag kom till skolan fick jag göra ett test, sen så hade vi egen hårvård, och då var jag lite spontan och färgade ombre. haha, tro det eller ej. Men jag ville inte ha någon mörk ombre, men skillnad blev det, men om jag är nöjd med färgen vet jag inte riktigt ännu. Torsdag i morgon redan, då är det en av de jobbigaste dagarna i skolan, men börjar 11.45 och det första jag gör är att lunch, så det är väldigt chill. Och då ska jag också försöka att få lite bilder till bloggen. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla instagram och bloggar och fortsätta att läsa VR. Godnatt puss mina fina läsare!

Postat av: Isabella

Finis!! :D

2012-10-11 @ 22:46:21



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]