12e oktober 2012

Godmorgon sunshines! Fredag idag och det känns underbart. Jag har nyss avslutat min första lektion och ska gå och äta lunch nu. Såg riktigt gott ut så ska snart springa till maten. Såg att Sara hade fått sitt klassfoto, och jag som har väntat över 4 veckor nu typ. Har ingen aning om hur jag kommer se ut, det ända jag vet är att jag inte var beredd på nån utav bilderna han tog, han bara: JAHA!!! *klick*, så jag satt där som en stel människa och bara glodde in i kameran. Så det blir kul att se hur det blev och att man ska få skämma ut sig lite inför alla. haha ;) Längtar också tills mitt nya protein pulver kommer, har ju mjölkchoklad som vissa av er sett. Men jag sålde två till Sandra och köpte fyra till. Päronsplit,Blueberry smoothie, Raspberry och vanilj. Så det blir gott! namnam. Ska efter jag ätit också gå till Ica och köpa mellanmål. Då ett lite bättre än igår. För jag har ju lunch så tidigt nu och slutar 15.25 Nej nu är jag hungrig så så ska springa och äta nu. Puss!

Postat av: anna

varför äter du proteinpulver, är det för att du tränar så mycket?:)

Svar: Nej för att jag ska gå upp i vikt :)
sannallundberg

2012-10-13 @ 21:02:07



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]