16e oktober 2012

Godmorgon (?) god kan diskuteras men morgon är det. Klockan ringde på 07.00 och då vaknade jag och det var kol svart i mitt rum och ute, sen så regnande det som aldrig förr. Ursch och fy! Jag är allergisk mot regn, jag tål det verkligen inte. Men jag njöt av min frukost och sedan fick jag skjuts av pappa till bussen. Så skönt! :) Efter skolan ska jag hem och hämta Oliwer på dagis, och då hoppas jag att det slutat regna. Men det lär det inte ha gjort. Och efter middagen väntas det plugg och Hollywood Fruar på kvällen. Ha en bra dag!

20121016-084645.jpg




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]