18e oktober 2012

Godmorgon! Jag har nyss ätit upp min lyx frukost som oftast blir ännu lyxigare på torsdagar eftersom jag börjar 11.45 så jag gjorde rostade mackor och en STOR kopp varm Oboy', och så experimenterade jag lite la ner en sked turkisk yoghurt blandat med choklad protein pulver, vilket blev...inte som jag tänkt mig, men det gick ner ändå. haha. och läst tidningen har jag också gjort. Ska klä mig nu sen så ska jag göra i ordning mellanmål som jag ska ta med mig till skolan. Sen ska jag jag ta bussen till skolan och äta lunch å sen så börjar min matematik. Efter skolan hade jag tänkt att gå ner på stan en snabbis och kolla på en UFW utställning i UP2 gallerian. Och ikväll blir det plugg, för imorgon har jag naturvetenskaps prov. Ha en super dag. kramisar!


Postat av: anonym

Så söt!

2012-10-18 @ 16:40:45



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]