1a oktober 2012

Godmorgon! Vad är det jag ser? Jo det är 1a oktober?! Oktober (!!) gosh. Det är en ny vecka och det är måndag, så jag sitter som vanligt på bussen till skolan och har bara en frisör lektion sen lunch sen slutar jag. Efter skolan ska jag hem för att sen cykla och hämta Oliwer på dagis. Sen ska jag laga middag, och ikväll ska jag på Bodycombat! :)

20121001-093334.jpg i morse då jag drack varmchoklad ur pappas mugg, saknar dom. Tur att dom kommer hem på onsdag!

Postat av: Kajsa

Hej jag älskar din blogg och undrar om du tar dina bilder med en kamera eller iPhone? :) isåfall vilken kamera..

2012-10-03 @ 17:11:51



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]