23e oktober 2012

Hej på er, sitter just nu på väg till min prao. Enligt planerna ska jag jobba 12-19 så jag ska köpa middag och någon macka, yoghurt osv som jag kan äta under dagen. Fick 500kr så jag kan ju bara go crazy!! WOHO! Nemen tog det lugnt i morse och åt frukost med solen som lyste in genom huset så mysigt, och läste tidningen. Bra start på denna jobb vecka. Egentligen skulle jag lyfta lite skrot med Sandra idag på gymmet efter jag slutat, men när jag fick veta att jag jobbar så sent så blir det inget för mig.. :( När jag kommer hem blir det i alla fall Hollywood fruar och mys framför tvn med mammsen.Ett måste på tisdagar. Ha en bra dag! :)

20121023-113739.jpg

Postat av: Frida

Hur går det med viktuppgången? Får du träna så mycket du vill, eller hur mycket får du träna? Lycka till på praoen! Låter kul :-)

2012-10-23 @ 16:47:40
Postat av: Anonym

du är typ huuuur snygg som helst

2012-10-24 @ 17:54:02
Postat av: Tilde

Du är ren perfektion!!!!!!!!!! Sjukt likt Quinn i oth också;) ojojojoj va du är vacker

Svar: Wow vilken komplimang! Vad snäll du är! Men jag kan tyvärr inte hålla med om något du skrev haha :)
sannallundberg

2012-10-29 @ 13:01:01



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]