oh god.. what a day

Kollade upp nyss när jag skulle ha matematik hjälpen. Den började 14.20 och slutar runt 16. ÅH, vilken jävla dag. Har nyss ätit upp min lunch, och ska gå in till stan nu, det behövs verkligen känner jag. jävla skit. ImageVill bara ligga i min underbara säng i myskläder eller pyjamas under mitt varma täcke och sova och se på världens bästa serie, oc.

Postat av: Anonym

Kan du inte skriva om ditt proteinpulver du la ut på instagram? Varför du tar det och så vidare?:)

Svar: Du läste väl det själv?
sannallundberg

2012-10-09 @ 17:17:04



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]