Söndagsmys

Idag så har jag bara hängt med bästis hela dagen. Vi köpte lunch och lite gotta och tidningar och så och lyssnade på musik och kollade på gammla bilder. Hade det super bra helt enkelt, vi tror också att vi kommit på vad vi ska vara på Halloween också ;) kommer bli grymt (om det funka då) Sedan for jag hem och åt söndags middag med min familj. Har färgat ögon fransarna och nu har vi laddat upp med godis och glass som vi ska äta framför Solsidan. Imorgon ska jag och Sandra upp till stan en snabbis. Äta lunch och ta en fika och kanske få med oss lite shopping för hoppningsvis. Än så länge ser lovet bra ut. Kram!

20121028-193552.jpg bilder från gårdagen och idag




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]