21a september 2012

godmorgon! I'ts friday people!!! åhh så skönt med helg♥ Sitter i skolan just nu, och ska ha min första lektion, naturvetenskap. Efter den här lektionen har jag lunch, sen tre lektioner till tror jag. slutar 15.25 idag, drygt som tusan. men det är bara att stå ut. Planerna för resten av dagen/kvällen ser underbara ut. Middag med hela familjen, sedan ska jag Emilia och Sandra träffas för mys framför några filmer med massor av gotta :) Ska kanske klippa mamma i helgen också innan hon och pappa ska resa iväg. Vi får se om jag vågar. haha. Ha en bra fredag tills vi hörs! kram




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]