25e september 2012

hej på er. idag så har skoldagen gått jätte bra. Hel dagen har vart super faktiskt! Jag Lucas och min storebror Robin har ätit middagen som jag gjorde också. Som för övrigt vart otroligt god, jag kan det här med att laga mat ;) Nu när mamma och pappa är borta och reser så kommer jag att stå för matlagningen, men min storebror kommer att komma hit och äta varje dag, så han kommer också att hjälpa till. Vi har bara god mat hela veckan, haha! Nu har jag i alla fall hoppat i min mysdress och ska sätta mig ner i soffan och se några avsnitt OC fram till Hollywood Fruar börjar. Sen ska jag försöka att ta mig i säng så snabbt som möjligt, men slutar oftast med att jag ligger i sängen och har fastnat framför Instagram.. snark. Jaja, nu ska jag mysa. puss underbara Thailand, vill bort här i från och utomlands nuu!

Postat av: klaraattefjord

hur många syskon har du?:)

Svar: Jag har tre. En storasyster, en storebror och en lillebror :)
sannallundberg

2012-09-26 @ 17:05:25
URL: http://klaraattefjord.wordpress.com



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]