28e september 2012

hej på er, jag har inte haft någon tid alls till att skriva. Ber om ursäkt. Men nu är det FREEEDAG och helg!♥ Efter skolan hade jag tänkt att gå ner på stan en snabbis och köpa en tröja som jag har kikat lite snabbt på. Sen ska jag hem och jobba en snabbis med min storasyster sen tar jag helg. Jag har nyss gjort bort ett matte prov, som dock ej gick så bra känner jag. Men det är matte vi pratar om så det är verkligen inte min starka sida, tyvärr. Men huvudsaken är att jag gör mitt bästa och ändå försöker. Ikväll får vi se hur jag gör. Kanske far upp till stan efter att jag och mina bröder har käkat frisco mål, och möter upp Sandra. Eller en hemma kväll med gotta och OC. Imorgon blir det i alla fall pizza och bastu kväll med Sandra hemma hos mig. Cozy! ha det bra kram!

Postat av: Jossan

Vart är dina föräldrar?

Svar: I Turkiet :)
sannallundberg

2012-09-28 @ 18:12:09
Postat av: Anonym

VA KUL XD

Svar: Jag vet!! Haha!!! XD XD
sannallundberg

2012-11-08 @ 15:19:16



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]