SÅ KOS

Hoppade i min mjukisdress framför oc med varm nygräddad äppelpaj med vaniljglass och grädde till och en skål med naturgodis..perfekt! Har också beställt hem en jacka som kommer om 3-5dagar. Nu ska jag gå och göra mig i ordning för natt, och lägga mig i min ren bäddade sköna säng och bara sova ut imorgon bitti!! KOSKOSKOOOOOS, åh så KOSELIG! KOSELIKOSKOS!!kos

Postat av: Esmeralda

Vart kommer jackan ifrån? Om du inte vill skriva hemsidan på bloggen där jackan finns kan du skriva på kik jag heter esmeii där. Stor kram till dig finis

2012-09-09 @ 14:14:24
URL: http://esmei.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]