5e april 2013

Godmorgon och TGIF, typ. Nemen jag har käkat god fredags-frukost och ska göra mig iordning för dagen. Har massor att göra. Ska bl.a packa till imorgon då jag och Sandra far till fjällen i en vecka! Wiho. Kommer bli så himla mysigt. Ska göra en hel del filmer då, som ni ville se mer ut av. Igår for jag och Sandra på stan, jag köpte ett par byxor för 79kr (?!) När vi gick och kollade när bussen hem skulle gå, så ville jag har glass, då var det bara 3min tills bussen gick men då sprang vi in på pressbyrån där dom hade 50% på all glass!!! Sen när vi kom ut så kom precis bussen. Perfekt ju! :D Vi lunchade också, så det var super mysig dag. Nu måste jag kliva upp ur soffan. Puss o kram, detta kommer bli en super bra dag! :D  

20130405-112020.jpg

20130405-112027.jpg

20130405-112044.jpg

Postat av: Anonym

Har du fått en egen bil??? Fyller du år eller, annars är du jävligt bortskämd?

Svar: Haha nej! Det är min och min mammas. Jag kan ju inte övningsköra en automat som vi har på våran andra bil. Varför skulle jag få en bil när jag inte får köra den först jag är 18? :p
sannallundberg

2013-04-05 @ 11:36:14
Postat av: Emilia

Åh vad fin "shaker"? Vart är den ifrån?:)

2013-04-05 @ 18:19:47



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]