FRÅGESTUND

Medan jag är i fjällen så kör jag en frågestund. Så kan jag svara på dom i ett videoinlägg om ni skulle vilja? Så fram till nästa helg får ni FRÅGA på!!

Postat av: Lisa

Hur tar du hand om din hy och ditt hår? :) Du är så fin!

2013-04-06 @ 16:50:16
Postat av: Anonym

Vilket ställe i Umeå skulle du helst vilja bo på?
Vilket ställe i Umeå skulle du inte vilja bo på?
Solar du mycket på sommaren eftersom du nästan alltid är brun?
Är du kittlig och vart är de isåfall värst?
Vart köper du de flesta av dina kläder?:)

2013-04-07 @ 02:46:18
Postat av: jessica

åh du är galet fin! hur ofta tränar du när du inte e sjuk o så , alltså en vanlig träningsvecka ? och kan inte du visa nån video på bra hemmaövningar för magen och armarna ? puss

2013-04-07 @ 08:45:31
Postat av: Hanna

Hur gammal är du ??

2013-04-07 @ 10:53:31
Postat av: Anonym

Har du någon gång tänkt tanken att bli brunett?
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Är du singel? är du nöjd med det eller vill du ha förhållande? kram!:)

2013-04-07 @ 12:56:43
Postat av: Anonym

Vad innebär "golden circle ticket" till jbs konsert?

2013-04-07 @ 15:28:57
Postat av: Sofia

hur äter du på en dag?

2013-04-08 @ 09:15:29
Postat av: Anonym

do you only have a brother?

2013-04-08 @ 17:18:45
Postat av: Julia

Hej söta Sanna!
Jag kommer med en "liten" frågebomb till dig :D Förlåt om det blev lite många frågor.

1. Om du fick välja vad du skulle heta, vilka tre namn skulle du välja mellan?
2. Vad vill du att dina framtida barn ska heta?
3. Dina favoritplagg från garderoben?
4. Hur lång är du?
5. Hur mycket väger du? (Typ uppskattningsvis om du nu inte vet)
6. Dina tre favoritfilmer?
7. Dina tre bästa maträtter?
6. Dina favoritgodisar du plockar i din påse?
7. Hur mycket tränar du?
8. Har du haft träningsförbud?
9. Hur går det med viktuppgång?
10. Vilka tio personer (som du känner eller inte) är dina förebilder?
11. Om du skulle beskriva dig själv med fem ord, vad skulle du då säga? :)
12. Vilket program går du på gymnasiet? (Har för mig att du skulle byta, vad har du sökt? :))
13. Vilka fem prylar du äger, klarar du dig inte utan?
14. Favoritresemål?
15. Vad har du för planer till sommaren?
16. Jobbar du något för att tjäna egna pengar, eller får du studiebidraget?
17. Har du något du inte kan äta som gör att du får ångest av?
18. Äter du proteintillskott när du tränar?
19. Har du varit i kontakt med BUP eller någon psykolog/sjukhus när du gick ner i vikt?
20. Vad är du nöjdast med på din kropp och vad är du minst nöjd med?
21. Har du några allergier?
22. Hur gör du för att ha så himla fin hy?

Tack för en jättefin blogg, älskar att läsa den! Du är den sötaste tjejen jag sätt. Så naturligt vacker! Kram Julia.

2013-04-08 @ 21:35:36
Postat av: Anonym

Do you have a boyfriend? What for study are you doing? Have you ever been in the Netherlands?

2013-04-08 @ 22:42:56
Postat av: Inte du

Följer du nåt speciellt tränings program eller så när du gymmar?

2013-04-11 @ 22:17:29
Postat av: emelie

Hur tränar du dina ben? hur har du fått dom så smala å snygg?
Hur kan du ha så vita tänder?:D

2013-04-17 @ 16:34:19



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]