13e augusti 2013

Hej på er! Jag har nyss kommit hem från stan med pappa. Vi gjorde några ärenden och så. Igår så följde jag med Carris och Oliwer till stan på förmiddagen. Vi åt lunch på Wayne´s också. Gott! På kvällen tog jag bussen upp till stan där Jenny hämtade upp mig och vå fortsatte hem till Rebecca. Bl.a så firade vi att jag och Rebecca fyller år imorgon (14/8). Rebecca hade köpt tårta, choklad, nötter och massa god frukt som vi satt och mumsade på, så gulligt av henne! Jag hade en super mysig kväll med två av världens finaste och bästa tjejer. Vi har så mycket roligt planerat framöver, hihi. 
 
Idag händer inget speciellt. Ska gå och grilla hamburgare nu iaf, sen blir det nog Gossip Girl framför tvn. Inge vidare väder idag iaf. 
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]