18e augusti 2013

Godmorgon!♥
Igår firade vi som sagt mig. Ända sedan jag vaknade så var det fullfart hela dagen! Jag bjöd på lunch och sedan tårta och annat smått o gott! Fick jätte fina presenter, mest pengar. Sedan när alla gäster farit hem, så tvingade mamma med mig och Sandra på gymmet. Kunde knappt röra mig efter all god mat och godsaker, så det vart ett såkallat chillpass. Skönt att röra på sig lite! :) När jag kom hem från gymmet, så låg det ett super fint paket på min säng, som var från finaste Jenny. Alltså så himla gulligt, blev så himla glad. Tack ännu en gång hjärtat mitt.♥
 
Sedan fick jag trycka i mig middag, som blev rester från lunchen (inget mig emot, gott som attan).Kvällen avslutades med film och massa naturgodis med Sandra. Himla fin dag hade jag! Tack för alla gratulationer och fina presenter, kärlek till er!♥
Mamma hade gjort en supergod märängtårta, med mjölkchokladtryffel och hallongrädde toppad med färska bär. Mums!
Bästavännen min♥✩
 
 

Postat av: jennyjosefin

Ååh, så fint kalas du hade! Och vilka jättefina bilder både på dig och på dig och Sandra! :) Man blir så himla glad av er två, ni lixom bara strålar skönhet :D Och än en gång, hihi varsågod min älskade ängel, det var verkligen så lite så! :D Kärlek till dig! <3

2013-08-18 @ 14:40:02



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]