20e december 2013

Hej, har nästan nyss ätit lunch. Blev ingen skola för mig idag :P Ska till maxi med mamma och Oliwer, vi ska köpa godis och mat till helgen! :D Ikväll ska vi bort på middag hos våra "grannar", sen har jag inget planerat. 
 
Tännkte visa er vad jag fick hem i brelådan i onsdags! I det ena paketet var den en julklapp från EA. Jag fick de färger jag inte har, och jag är så kär i det guldiga. Guld är det finaste jag vet typ!♥ Sen i det andra paketet var det också en liten julklapp som jag fick. Det var ett armband från Sif Jakobs och ett från Nomination (plus godis, det får jag inte glömma!) Är så himla glad och tacksam. Tack igen!♥
 
Bara för kul räknade jag ut hur mycket allt blev tillsammans, och det landade på ca 3876kr..dog lite..
Det vänsta är från Sif Jakobs och det andra Nomination
Leveransen jag fick igår
Och mina favoriter från Energyarmor! Diamonds are a girl's best friend, right? ;)
 
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]