6e december 2013

Hej! Äntligen heeelg, så känner jag. Så himla skönt, och i helgen är det bara mys som gäller. Igår så var jag ju barnvakt, och det gick superbra. Han är så himla snäll! När jag skulle lägga honom så råkade jag somna med honom. Fick ett fint rosa paket som tack, fast jag sa att jag inte ville ha något! Visar er senare vad det innehöll. Glad blev jag i alla fall. :)
 
Idag så har jag vart på skolan på morgonen. Hade bara en lektion och på den så lämnade jag in min "Resedagbok" som jag blev klar med igår. Mycket plugg nu! Har aldrig behövt plugga på över ett år tror jag! 
 
Nu har vi i alla fall ätit färsk lax till middag, en av mina favoriträtter♥ Och nu inväntar jag julkalendern, den är såå bra! Sen blir det att äta min kaka jag bakade igår framför Idol, och såklart dricka glögg, äta ur paradisasken och juleskum. HIHI älskar julen♥
Ha en toppen kväll finisar, skriver imorgon.
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]