Underbar måndag

Sitter i soffan och läser bloggar. Idag så har jag fixat några småsaker här hemma bara, och även gjort klart pepparkakshuset :) nu har jag duschat, och ska kolla på 90210 medan jag fikar.

Imorgon blir en superbra dag. Jag ska nämligen äta frukostbuffé på nya hotellet kl 08.30 sedan fara på Laserdome och efter det äta lunch med min klass! Hur bra?! Gissa vem det var som kom på att vi skulle äta hotellfrukost (kan de va Sanna? Aa det var det) Sen så är det ju VSFS imorgon också, dock inte på svensk tv. MEN det sänds på webben. :) 
Lilla Leo idag i sin täckjacka, haha

Postat av: Anonym

åh var på webben sänds det? :D

2013-12-09 @ 23:39:27



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]