16e juli 2013

Hej finisar!
Nyss kommit hem från jobbet och kikar på instagram och äter lite godis. Ska snart sätta igång att stor baka hade jag tänkt! :D Hur det blir det får vi se dock. hehe. Jobbet gick väl ok. Kallt som attan va det, precis som höst ute.. och det är liksom mitten av JULI månad? Vad händer känner jag? :( Har iallafall bestämt mig för att åka utomlands när jag får mina 2 veckor semseter. Vare sig mamma och pappa går med på det eller ikket. Dom ska fara veckan efter då jag börjat skolan till Turkiet. Och lämna mig här?! Det kommer vara mina päron+ Robin och Liza som far. Vill ju också med! Kan betala själv till och med, haha! Mitt största "intresse" är faktiskt att resa. Det är det bästa som finns enligt mig faktiskt. :) 
Nej nu ska jag börja baka innan mamma kommer hem, för sen hade jag tänkt att ta bilen till Konsum och köpa jordgubbar! :) 
Plågade mig själv genom att kolla igenom Thailand bilderna från förra årets resa. Vill tillbaka dit NUUU!
 
 
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]