1a Juli 2013

Heeej! Länge sedan jag skrev, men för att berätta lite kort om helgen så var jag på bio i fredags direkt efter att jag slutat jobbet och såg The internship. I lördags jobbade jag åt Danni på morgonen, sedan for jag hem och chillade lite och sedan bjöd jag hem Sandra på middag. På kvällen drog vi till Holma och åt jordgubbstårta och annat mys! Igår kom Robin&Liza och Carris,Magnus & Oliwer hit på middag. På kvällen när dom hade farit hem såg jag på Gossip Girl-marathon och åt gotta. 
 
Idag har jag jobbat eftermiddag, och efter jobbet var jag vrål hungrig så mamma hade gjort ordning en underbart god tallrik till mig då jag kom hem! Nu har jag tagit en lång dusch och ska göra kvällsfika och se på Gossip Girl. Imorgon är jag ledig, så får se om jag tar mig en prommenad med Sandra på förmiddagen. Får se hur jag känner imorgon. :) 
Jag och Leo i fredags




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]