25e juli 2013

Godmorgon! Så underbart väder det är ute! Synd att jag jobbat bara :( men vilken morgon jag haft! Under 30min har jag lyckats med både att tappa bort en kundvagn och skriva ut en fet A2 skylt när jag skulle ha en A4.. Haha. När jag slutat jobbet ska jag träffa Sandra. Vi ska ner till Ljumviken och sola, äta glass och jordgubbar såklart! :)

Igår kväll träffade jag mina vänner, och sa även hej då till Tobias som flyttar till Borås imorgon för att spela i Elfsborg. Hade en fin kväll med fina människor helt enkelt! :) nu är det work som gäller! Näst sista veckan, har även en hel del roliga saker att se fram mot med mina fina :)





Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]