30e juli 2013

Hej finisar! Sitter och ser på Gossip girl och äter en skål med frukt. Innan lunch följde jag med Sandra på gymmet också, jag körde ben&rygg. Tog lite tyngre vikter idag och mindre reps. Hade bra musik i lurarna och köttade på. Och efter drack jag en proteinshake med smak av pistacho(?)/Coconut. Den var inte så jätte god, men igår drack jag en strawberry white chocolate! Den va as god! Om man blandat ut med iskall mjölk (som jag gör då) så smakar de milkshake typ! Gaalet!
Nu ska jag fortsätta mysa, sedan äta middag när mamma kommer hem. Puss


Postat av: Vera Werner

Såg inte dåligt gott ut! Har du lust att kötta nåt gympass tillsammans nån dag, vore superkul tycker jag:)

Svar: Det var underbart gott. Åh ja! Vart gymmar du? Har för mig det var Iksu, eller är jag ute och cyklar? :) Skulle vart hur grymt som helst!
Sanna Lundberg

2013-07-31 @ 19:11:30
Postat av: vera

Haha, datorn autofyllde så det var ej meningen att skriva för+efternamn hehe. Ja, Iksu it is! Men för mig funkar det var som helst:)

Svar: Jag vill testa på Iksu! :) Hur mycket kostar det? :)
Sanna Lundberg

2013-07-31 @ 19:19:23
Postat av: Vera

Jag har kort så för mig gratis, vet inte riktigt vad det kostar att "testa" men kanske 100kr?:)

Svar: Ja det brukar vara runt 100 tror jag med. smsa mig på 0768260810 gummsi!
Sanna Lundberg

2013-08-02 @ 09:39:05



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]