Göteborg del 2

Sista dagen klev vi upp för frukost. Sedan gick vi på stan, shoppade, fikade och så med vår moster och kusiner. Då fick jag 6st Celsius Cola av Lina!! Wiii! :D Sedan var det att säga hejdå till dom. Ville verkligen inte fara hem! Men jag har ju jobbet här hemma som pågår ettag till.. Men när vi får lov igen så ska jag se till att flyga ner igen. 
Har haft det hur bra som helst i Göteborg med mina fina. Något jag skulle vilja göra flera gånger om! :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]