Mysmåndag

Efter att ha kommit hem efter en förjävlig kall och äcklig jobbdag, så åt jag en stooor middag, hoppade in i duschen och sedan övningskörde jag till Konsum med mamma och Lucas. Jag och mamma köpte nutte och en chokladkaka och drack te med honung medan vi såg på en film. Life as we know it, verkligen en super bra film.
Imorgon ska jag jobba för Daniela på morgon, sedan har jag inget planerat. Nu ska jag börja göra mig i ordning för säng, godnatt på er! :)
 
Och Rebecka imorgon anmäler vi oss!! haha :-*
 Bild från igår kväll då jag hade myskväll med familjen




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]