Video från Gbg

SÄTT PÅ 720p (HD)!!!

Postat av: Anonym

Haha, ååh!! Så himla skön video och vilka jättefina bilder från resan! :) Du rockar fett, Sanna! Love you <3
/Jenny Josefin

Svar: Taack gummsan! Detsamma till dig finaste. Love you <3
Sanna Lundberg

2013-07-14 @ 13:01:29
Postat av: Lisa

Vart är den vita kortarmade blusen ifrån? :)

Svar: hm, men det var ett bra tag sedan :)
Sanna Lundberg

2013-07-14 @ 18:20:14



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]