15e juni 2013

Hej på er!
Sitter ute i min friggebod och ska se på film, det blir tillslut She´s the man eftersom den fanns på Netflix. Vi har gäster ikväll så vi har ätit 3rätters, och nu ska jag bara gå in och hämta mitt godis och tända lite ljus här inne. 
Imorgon har jag inga planer, så ska försöka sova ut (vaknar ändå runt 8) :P 
Ha en bra kväll! Kram
 
 

Postat av: Anonym

Kan inte du visa hela din friggebod ;) den verkar vara så fin;)

Svar: Det kan jag göra, men den är inte klar ännu :)
Sanna Lundberg

2013-06-17 @ 21:24:28



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]