16e juni 2013

Hej!
Sitter i soffan och har nyss ätit tacos! Åt tills jag sprack! Ska alldeles strax lägga mig ute i friggen med en skål med natur godis, och en skål med svenska jordgubbar och äkta vaniljglass! Mums! Blir ett Gossip girl mini marathon också. Mysmys! :)
 
Idag har jag inte gjort något alls! Förutom att ha vart hos mormor och morfar och hälsat på Benjamin och Elvin som är här under sommaren!!! Wii, mina älsklingar!! 
Imorgon då? Jo, då blir det jobb 14-19.15 det är bara att bita ihop! :) Känns som om det är skola imorgon? Jag har svårt att förstå att jag faktiskt har tagit sommarlov från skolan nu. haha. Men nu hade jag tänkt att ta en lång varm dusch innan jag byter om till mys kläderna. Hoppas ni haft en bra dag. Kram
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]