2a Juni 2013

Hej vänner, sitter just nu ute på altanen med fint sällskap. Vi har ätit massaa pizzaa!! Det var väldigt gott, så nu sitter vi här och har ätit glasstårta, saltade nötter, torkad frukt och chips. Ska beställa ett par skor strax också, jag väntar bara på att min syster ska höra av sig någon gång :P
 
Senare ikväll ska jag sätta mig framför gg med kvällsfika. Ha ångest som tusan inför kommande vecka. UUäääk! 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]