6e Juni 2013

Hej på er!
Har nyss käkat kebab med pitabröd osv. Så himla gott! Bra uppladdning inför kommande crossfit pass jag och Sandra ska göra med killarna. Inte taggad just nu, eller jo lite.. Hehe men kommer bli full med energi efter att vi haft vårt cellehäng :P alltså celsius häng då, ni som inte förstår alla förkortningar osv jag och Sandra har. Haha.

Efter att jag och mamma åt frukost tillsammans imorse, så for vi och handlade blommor i Obbola för att sedan göra fint på gravarna.
Nu ska jag börja packa väskan, för efter träningen så blir det eftermiddags jobb. Mamma kommer med varm middag till mig sedan, thank god!

En liten del av min goda frukost idag, fil med frukt, nötter och massa torkad frukt, yum!

 

 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]