16e mars 2013

Hej, har inte skrivit på länge. Har legat sjuk hemma hela veckan :( Idag är jag ganska frisk,har lite halsont och är snorig och hostig. tur det blir lugnt imorgon också. :) Carris, Magnus, Oliwer och Robin har vart här och ätit middag. Vi grillade för första gången, och det blev såå gott! Grillat är det bästa som finns! Och med pommes och beasås. Åt så mycket jag bara kunde,naaam! Det är ju fångarna på fortet i kväll, men får se om jag kommer att se på det. Är inte sådär jätte intresserad av det. Leo är i Göteborg ju, så det är jätte tomt utan honom. Men Rocky sov här inatt så det var ju mysigt :) Har inte så mycket mer att säga egentligen. Nu ska jag se på en film som går på tvn, och mysa. IMG_5180

Postat av: F

Hej Sanna! Jag undrar om du skulle kunna göra ett inlägg med lite hälso och träningstips för nån som inte har tillgång till gym, jag skulle uppskatta det jättemycket för jag försöker gå ner i vikt och jag mår jätte dåligt med mig själv och vet inte vad jag ska göra??

Svar: Jag kan självklart ge tips! Kan göra det då jag kommit hem från min semester! :)
sannallundberg

2013-03-17 @ 22:08:48



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]