30e mars 2013

Godmorgon. Påskfrullen är i magen och jag sitter just nu och bloggar (ofta?!) och läser bloggar och sådant. Vaknade 7 imorse av att jag fortfarande hade jäkligt ont i magen sen igår kväll, blev lite för mycket godsaker... eller inte. nej då! Det kan aldrig bli för mycket! :P Idag hoppas jag att vi ska upp till stan, har några saker jag vill titta på, och köpa då. Men jag sparar pengar till då jag och Carris ska till Stockholm. Så där ska det bli massa shopping! :D Längtar ihjäl mig! Nu ska jag kolla på resor, vill utomlands i sommar!! Bild 3-28-13 kl. 9.47 AM #2

Postat av: Anonym

Where is that stripe shirt from? :)

2013-04-18 @ 06:30:30



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]