Fredagsmys

Nu har jag nyss duschat, känner mig som en helt ny männsika..nästan. Ser dock en aning sjuk ut. Känner mig hängig också. Nu har vi tänt massor av ljus, vi har sammanlagt 31 levande ljus i vårt vardagsrum och kök. haha. Men det är så mysigt! Maten är klar nu också, ska bli jätte gott med varm god mat magen! Bild 3-8-13 kl. 6.55 PM #2 Bild 3-8-13 kl. 6.55 PM #4 och efter maten ska jag baka! Wii, mums vad gott! :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]