10e november 2013

Godmorgon! Har nyss fikat frukost med mamma. Jag tände ljus och gjorde en brasa då jag vaknade, så det var väldigt mysigt. Så nu sitter jag här i soffan och kollar bloggar och så, medan brasan brinner för fullt. Mys! :)
Igårkväll så blev det hemmakväll ändå, jag och mamma hade dukat upp en ost och kex bricka som vi mumsade på medan vi såg på Så mycket bättre. Igår var det ju Ken Rings dag, och han är så himla fin! Åh.
 
Idag är det Fars-dag♥ och det ska vi såklart fira. Vi firar pappa med en god middag hela familjen ikväll, och nu under dagen ska vi också till morfar. Hoppas ni får en mysig dag och ge era pappor en stor kraaaam♥
Min frukost idag bestod av en halv burk av 500g kvarg+fil (för att få den "lenare", varma hallon, banan,kiwi, havregryn,frön&nötter, sen en macka och en kopp te med honung. Nu är jag mätt! Man blir så mätt av kvargen (mycket protein)
 

Postat av: Liv

Hej fina Sanna! Älskar din blogg och tycker du är så inspirerande och en underbar tjej när det kommer till träning, kost och mode. Du är helt magiskt vacker och har en sjukt fin kropp. Måste bara fråga, ungefär vad väger du? Och vad är din målvikt? :) Hur ofta tränat du? Undviker du något i kosten? Äter du något onyttigt ibland eller är det helt uteslutet?

2013-11-10 @ 18:25:22



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]