11e novemeber 2013

God morgon måndag! Nya tag inför denna vecka. Denna vecka ska bli bra! Jag ställde iallafall klockan imorse, klev upp hämtade tidningen med Leo och sedan åt en mysig frukost som var så god med tända ljus runt om mig. Bra start på denna dag. Har nu gosat ner mig i soffan och hade tänkt kolla runt på lite julklappar/tips på vad man ge bort. Längtar så otroligt mycket till julen så det inte är sant. Jag mår bara så himla bra kring juletid och det finns så himla mycket roligt då. Och "snart" är det första advent! Haha, ett tag kvar, men tiden går fort. :) Längtar också till då julkalendern börjar, jag kommer nog aldrig bli för gammal för den, hihi. 
 
Ha en bra dag finisar! :)
 

Postat av: Thilda

Alltså söta människa!!!!!

Svar: Men hur söt är inte du då sötnos!?❤️😚
Sanna Lundberg

2013-11-11 @ 19:40:13
URL: http://thildes.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]